Jeg vil bli kontaktet






Klar for roadshow på gode brukeropplevelser?

Publisert: 16 oktober 2013

RoadshowSmarttelefoner og brett har gitt oss nye vaner. Forestillingen om brukervennlighet er grenseløs. Her snakker vi arv hele veien fra TV-skjerm til smarttelefonen – eller egentlig andre veien: Først av alt kommer telefonen, for den har du i lommen. Opplevd funksjonalitet, tilgjengelighet og lettvinthet i nettbank og på sosiale medier er også med og påvirker hvordan bedrifter og virksomheter må møte kunder og brukere. PCen har fått total konkurranse og du kommer ikke unna.

Besøker kundene
– Vi møter dette med kunnskap om utfordringer, muligheter og begrensninger, sier Arild Havnen, interaksjonsdesigner hos bergensavdelingen til Webstep og dreven på prototyping, mockups, frontend, mobilutvikling og responsiv web. Sammen med Websteps rådgivere har Arild bygget innhold for 90 minutters presentasjon av gode brukeropplevelser. Han har tung erfaring fra feltet, blant annet fra bank/finans og olje/offshore – men også fra det offentlige. – Vi har kjørt dette oppsettet for flere kunder allerede, og det tas godt i mot. Vi treffer en  nerve med fokuset på disse utfordringene og med tipsene og rådene vi gir, sier Arild.

Har du lyst på besøk?
Mer informasjon om hva som settes på dagsorden i roadshowet «Gode brukeropplevelser på alle flater» finner du her. Her finner du også  de du kan kontakte hvis dette er noe du ønsker gjennomført ute hos deg. – Dette er et tema som treffer. Alle kjenner seg igjen i ønsket om å ha informasjon tilgjengelig slik man er vant til, sier Knut Arild Andersen, som har gjennomført de første presentasjonene ute hos kundene. – Tilgang på informasjon har blitt en selvfølge og vi kan vise veien fram til hvordan dette kan muliggjøres på alle flater, sier han.