Jeg vil bli kontaktet






NxtMedia Conference 9. oktober – i veikrysset digitale media, software og teknologi

Publisert: 3 oktober 2013

Konferanse9. oktober arrangerer mediateknologi-clusteret NxtMedia konferanse på Britannia Hotel i Trondheim. Stikkordet er «Endringer» – «Changes» – og våre ledere i Trondheim, Save Asmervik og Ketil Ingebrigtsen har vært med i programkomiteen for konferansen, som partnere, supportere, idémakere, ildsjeler og heiagjeng.

NxtMedia Conference retter seg mot teknologi- og mediabransjene, og målgruppen er designere, utviklere, computerspill-guruer, entreprenører, forskere og journalister. Målet er å få på plass 250 deltakere, og arrangørene er på god  vei til å nå målet.

NxtMedia er en kompakt konferanse der spennende tema behandles fra lunsjtider til sein ettermiddag. Den avsluttende fingermatserveringen skjer i 16:30-tiden, og veien går videre til Hjørnet Bar og Spiseri fra i sekstiden. Fram til da har dagen bydd hangout med tech/media-entreprenører som Stargates Mikkel Storleer Eriksen, suksesskriterier i internasjonal marketing fra NTNU-professor Arild Asplund og valgkamperfaringer med sosiale medier fra Nikki Skei, markedssjef for Miljøpartiet de Grønne. Faktiske suksesshstorier fra Boost Communications, Checkware og Funrun/Dirtybit står også på programmet – og Ole Petter Nyhaug drar opp digital sprengkraft med stikkord «Personal digital». De store utfordringene rundt betaling for medieinnhold blir adressert av Adressa og betalingstjeneste-generalen i Schibsted  – og du får høre om store endringer i mediaindustrien. Og mye mer. Her er det bare å melde seg på!

Se programmet

Sjekk deltakerlisten

Les om speakerne

Kjøp billetter

– Trøndelag og Midt-Norge har et spennende, kunnskapsbasert miljø. Vi er i en tid for spennende muligheter og store endringer på teknologi – mediaområdet. Det føles godt å være en del av dette miljøet og kunne bidra til at en spennende konferanse nok en gang tar av fra Britannia, sier Ketil Ingebrigtsen.