Jeg vil bli kontaktet






Webstep Fokus med fire friske foredrag på NDC

Publisert: 14 april 2015

Webstep Fokus til NDCDen kanadiske Business-Coachen Brian Tracy er hyppig sitert på formuleringen sin: «Succesful people are always looking for opportunities to help others. Unsuccessful people are always asking; What´s in it for me?»

For oss som leverer seniorkompetanse inn i kundeprosjekter handler dette om å bidra til å realisere potensial hos egne medarbeidere og potensialet til alle vi jobber sammen med. Erfaringen vår er at kunnskap vokser når den deles, og at det lønner seg å være raus!

I Webstep Fokus, avdelingen vår i Oslo spisset mot mot teknologier og prosjekter knyttet til .NET, har vi denne våren utfordret hverandre på å få fram faglige bidrag til årets NDC-konferanse i Oslo Spektrum 15. – 19. juni. Effektivt samarbeid og gjensidige forbedringer av hverandres forslag resulterte i fem innlegg innsendt. Fire av dem fant veien inn på NDCs dagsorden.

Les mer om våre innlegg og innledere:
Asynchronous generators and promises in ES6
Francis Paulin

Automating legacy environments with Azure
David Lindblad

Desktop applications using Chromium and Node.js
Torstein Bjørnstad

How to build and be a part of a highly efficient team
Kjell Ljøstad

– Call for Papers til NDC ble en fin anledning for oss til å samarbeide og dele. Vi sendte inn fem abstracts. Da det formelle programmet for konferansen ble lagt ut, viste det seg at fire av dem ble antatt, forteller Kjell Ljøstad, som selv skal på med et foredrag om bygging av effektive team, bygget på erfaringer fra bruk av relasjonskompetanse-teori i organisasjonsutvikling og samhandling.

Skal du på årets NDC-konferanse?  Billetter bestiller du her


Er du nysgjerrig på Webstep og kunnskapsdeling?

Som konsulentselskap representerer vi spisskompetanse og kompetent kapasitet for virksomheter som skal utvikle seg videre, ta nye steg og sikre sine egne framtidsmuligheter. Med mer enn 350 konsulenter i mer enn ti avdelinger i Norge og Sverige, har vi et unikt tilfang av erfaring som kan komme kundene våre til nytte. I tillegg til å utvikle og dele kunnskap med kundene våre i oppdrag, inviterer vi dem også inn til fagkvelder eller andre kompetanseaktiviteter. Dette blir godt mottatt overalt. Det gjør oss også til en arbeidsplass vel verd å kikke nærmere på.