Hopp til innhold
Tjeneste, prosjekt, navn...

Kontakt oss

Nye fakturarutiner i Webstep

Vi har endret våre rutiner for betaling av innkommende faktura fra mai 2021, og forretningsadresse fra 25. august 2021. Vennligst følg disse rutinene for raskest og best mulig fakturahåndtering fra vår side:

Faktura skal merkes med:
– Selskapsnavn (Merk at Webstep AS og Webstep ASA er ulike selskap)
– Avdeling og/eller din referanseperson i Webstep
– Fakturaadresse – som er den samme for alle:

Webstep (AS eller ASA)
att: Avd (Avdelingsnavn) / (Referanseperson fornavn/etternavn)
Universitetsgata 2
0164 Oslo

Faktura med EHF
Vi ønsker primært faktura på EHF, vennligst velg rett selskap:
– Webstep AS, Org. Nr. 941612474
– Webstep ASA, Org Nr.  996394638
 
 
Faktura på PDF
Dersom dere ikke har mulighet til å sende faktura med EHF så kan faktura sendes på PDF for maskinell scanning til følgende epostadresser:
 
Webstep AS:  941612474(a)invoice.bdo.no
Webstep ASA :  996394638(a)invoice.bdo.no

MERK:
– Hver fil (vedlegg) til e-posten skal inneholde en (1) faktura pluss eventuelle spesifikasjoner til fakturaen
– Spesifikasjon i eget vedlegg vil bli behandlet som eget bilag og vil ikke bli slått sammen med fakturaen ved tolking
– Vedlegg som inneholder flere fakturaer vil bli behandlet som ett (1) bilag
– Vedleggets filnavn må ikke inneholde spesialtegn eller æøå
– Vedlegget må ha filtype .pdf eller .tif. Andre filtyper godkjennes ikke.
– E-post med link til faktura vil ikke bli behandlet
– Det er ikke mulig å slå sammen flere filer i en .zip fil
– Maksimal størrelse på vedlegg er 15 MB
– Innsender vil motta e-post med bekreftelse på om faktura er akseptert eller ikke

Øvrige beskjeder, spørsmål og informasjon
Scanningsenteret leser ikke tekst i e-poster, så om det er spørsmål eller annen informasjon kan dette rettes til: regnskap(a)webstep.no

Appen Fuelbox vises på en mobil