Nye fakturarutiner i Webstep
Vi har endret våre rutiner for betaling av innkommende faktura fra mai 2021, og forretningsadresse fra 25. august 2021. Vennligst følg disse rutinene for raskest og best mulig fakturahåndtering fra vår side:
Faktura skal merkes med:
– Selskapsnavn (Merk at Webstep AS og Webstep ASA er ulike selskap)
– Avdeling og/eller din referanseperson i Webstep
– Fakturaadresse – som er den samme for alle:
Webstep (AS eller ASA)
c/o Rebel
att: Avd (Avdelingsnavn) / (Referanseperson fornavn/etternavn)
Universitetsgata 2
0164 Oslo
MERK:
– Hver fil (vedlegg) til e-posten skal inneholde en (1) faktura pluss eventuelle spesifikasjoner til fakturaen
– Spesifikasjon i eget vedlegg vil bli behandlet som eget bilag og vil ikke bli slått sammen med fakturaen ved tolking
– Vedlegg som inneholder flere fakturaer vil bli behandlet som ett (1) bilag
– Vedleggets filnavn må ikke inneholde spesialtegn eller æøå
– Vedlegget må ha filtype .pdf eller .tif. Andre filtyper godkjennes ikke.
– E-post med link til faktura vil ikke bli behandlet
– Det er ikke mulig å slå sammen flere filer i en .zip fil
– Maksimal størrelse på vedlegg er 15 MB
– Innsender vil motta e-post med bekreftelse på om faktura er akseptert eller ikke
Øvrige beskjeder, spørsmål og informasjon
Scanningsenteret leser ikke tekst i e-poster, så om det er spørsmål eller annen informasjon kan dette rettes til: regnskap(a)webstep.no
