Hopp til innhold
Tjeneste, prosjekt, navn...

Kontakt oss

Nye fakturarutiner i Webstep

Vi har endret våre rutiner for betaling av innkommende faktura fra mai 2021. Vennligst følg disse rutinene for raskest og best mulig fakturahåndtering fra vår side: 

Faktura med EHF
Vi ønsker primært faktura på EHF, vennligst velg rett selskap:
– Webstep AS, Org. Nr. 941612474
– Webstep ASA, Org Nr.  996394638
 
 
Faktura på PDF
Dersom dere ikke har mulighet til å sende faktura med EHF så kan faktura sendes på PDF for maskinell scanning til følgende epostadresser:
 
Webstep AS:  941612474(a)invoice.bdo.no
Webstep ASA :  996394638(a)invoice.bdo.no

MERK:
– Hver fil (vedlegg) til e-posten skal inneholde en (1) faktura pluss eventuelle spesifikasjoner til fakturaen
– Spesifikasjon i eget vedlegg vil bli behandlet som eget bilag og vil ikke bli slått sammen med fakturaen ved tolking
– Vedlegg som inneholder flere fakturaer vil bli behandlet som ett (1) bilag
– Vedleggets filnavn må ikke inneholde spesialtegn eller æøå
– Vedlegget må ha filtype .pdf eller .tif. Andre filtyper godkjennes ikke.
– E-post med link til faktura vil ikke bli behandlet
– Det er ikke mulig å slå sammen flere filer i en .zip fil
– Maksimal størrelse på vedlegg er 15 MB
– Innsender vil motta e-post med bekreftelse på om faktura er akseptert eller ikke

Merk  faktura med :
– Selskapsnavn, (Vær obs på at Webstep AS og Webstep ASA er ulike selskap)
– Avdeling og/eller din referanse-/kontaktperson i Webstep

Øvrige beskjeder, spørsmål og informasjon
Scanningsenteret leser ikke tekst i e-poster, så om det er spørsmål eller annen informasjon kan dette rettes til: regnskap(a)webstep.no